Kontingent

• Herre Senior: årligt kr. 1800,00 - med månedlig betaling kr. 150,00
  • Veteran: Kr. 550,- halvårlig
  • Super Veteran/Motion +50 kr. 300,00 -  halvårlig
  • Ungdom: kr 450,00 (11 mands) - halvårlig (fra u-14 til og med senior (16 år))
  • Børn:  kr. 400,00 (8. mands) - halvårligt (fra u-11 til og med U-13)
  • Børn: Kr. 375, 00 (3 og 5 mands)- halvårlig (fra u-6 til og med U-10)
  • Cirkeltræning: Kontingent: kr. 200,00 -  årligt - samt kr. 15,00 pr. træning .
  • Bold og bevægelse Kontingent:  kr. 15,00 pr. træning.
  • Støttemedlem: Kontingent: kr. 100,00 årligt

Halvårlig kontingent betales i april og september (årligt i april) via automatisk kontingentopkrævning med kortbetaling ( Visa og MasterCard kan benyttes)

Indmeldelse sker elektroniks via link her på hjemmesiden spørgsmål evt. til de respektive trænere/holdleder som vil hjælpe med dette.  Til brug for oprettelse af en spiller skal man have følgende klar:

Navn, adresse, fødselsdag, og år, mailadresse og mobilnummer samt information om evt. tidligere klub, hvorfra der skal indhentes spillerlicens før man er spillerberettiget. Har man været indmeldt i anden klub under DBU har man fået et login til MIT DBU og dette kan benyttes til reg. i klubben. Samt sit betalingskort.

Udmeldelse:

Udmeldelse kan kun ske skriftligt eller via mail til kassereren på klubbens mail ostmoenfk@gmail.com . Evt. udstedelse af spillerlicens til ny klub foregår elektronisk og sker via den nye klub. Såfremt man er i kontingent restance kan der ikke udstedes licens, før dette er bragt på plads.

Så længe man ikke har bedt og udmeldelse hæfter man for kontingent.

Træning:

Du vil få besked fra din træner / holdleder ang. aktuelle træningstider for dit hold. Når du kommer til træning, skal du medbringe eget sportstøj, fodboldstøvler, benskinner og evt. drikkedunk. Der vil efter træning være mulighed for at få bad, så husk håndklæde.

Kampe:

Når du skal spille kamp, vil du få udleveret og komplet spillerdragt fra Østmøn Fodboldklub, ligesom klubben sørger for drikkelse under kampen. Du skal medbringe godt humør, fodboldstøvler, benskinner og håndklæde. Når jeg spiller på udebane skal holde arrangeret kørsel, og det betyder at du eller dine forældre skal køre til nogle af disse kampe, hvis jeg har mulighed for det. Din træner eller holdleder vil koordinere kørslen, så alle kommer med. På alle ungdomshold tilstræbes det, at der fra sæsonstart laves en kørselsliste, hvor alle udekampe besættes med det antal biler, der skal bruges. Såfremt man ikke kan køre den dag man er sat på, skal forældrene selv bytte indbyrdes. Der vil blive udleveret og fuldstændig liste over alle deltagere på de enkelte hold med navn og telefonnr. så alle har mulighed for at kunne kontakte hinanden.